Jacob Schotanus viert debuut met krans

Op zaterdag 23 juli vond alweer de vierde “Familie Van Dijk partij” plaats op het veld van kaatsvereniging Cannegieter. De kransen gingen deze keer naar het tweetal Gert Jan Bennema en de debuterende Jacob Schotanus. Jacob is dankzij een kaatsclinnic bij de korfbalvereniging in Harich in aanraking gekomen met de kaatssport en heeft daarna geen training gemist. Dat hij balvaardig is heeft hij wel bewezen, want zowel op als uit kaatste hij zo goed als foutloos. imageHet tweetal bleef hierdoor de hele dag onverslaanbaar.
De trotse Jacob heeft zijn krans niet aan de gevel gehangen, maar pontificaal naast zijn oprit, zodat deze zichtbaar is voor iedereen.

De tweede prijs was voor het partuur van Sabine Bonnema, Stefan Hendriks en Hessel Miedema. Hessel moest halverwege vanwege een schouderblessure zijn perkfunctie opgeven, maar Sabine en Stefan konden dit gat goed opvangen wat resulteerde in 21 eersten en de 2e prijs. De 3e prijs ging naar Leendert Louwsma, Gerben Jelke Gerbrandy en Anne van der Werf. Dit drietal had ook 21 punten, maar net een eerst meer tegen dan de tweede prijs winnaars.

Op maandag 1 augustus organiseert Kaatsvereniging Cannegieter de Mous tweewielers recreatiepartij. Zowel leden als niet-leden mogen aan deze partij meedoen. De wedstrijd begint om 12:00 uur. Opgave kan tot een uur voor aanvang bij Sipke Miedema.

image

Op de foto de prijswinnaars en de sponsors. Omdat er een krans over was mocht deze mee met de familie Van Dijk.