Nieuw lid worden?

Wil je lid worden? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen z.s.m. contact met je op.

ManVrouw

Geeft zich hierbij op als lid van de KV Cannegieter

Ik wil graag een kaatshandschoen aanschaffen via de club. (Alleen voor jeugdleden)

JaNee

Ik ga akkoord met de plaatsing van mijn mobiele telefoonnummer in een WhatsApp verzendlijst voor mededelingen over evenementen.

JaNee

Ik ga akkoord met de privacyverklaring (zie onderaan deze pagina) van KV Cannegieter.

JaNee

Ik geef KV Cannegieter toestemming foto's en/of video's te plaatsen in promotionele uitingen zoals brochures, de website en op social media. Je toestemming geldt alleen voor foto's en video's die door ons, of in onze opdracht worden gemaakt.

Betaalgegevens:

Met het verzenden van dit formulier gaat u akkoord met automatische incasso van het lidmaatschapgeld en indien van toepassing de aanschaf van de kaathandschoen.
    Het lidmaatschap is per kalenderjaar en wordt automatisch verlengd. Afmelding lidmaatschap kan tot 14 dagen voorafgaand aan het kalenderjaar via kvcannegieter@gmail.com

De Privacyverlaring is te bekijken via deze link