Junioren d.e.l. wedstrijd op 6 mei afgelast

Een aantal toppers waaronder Marten Bergsma, Allard Hoekstra en Erwin Zijlstra hadden zich al opgegeven voor deze wedstrijd. Ook had de kaatsbond, de Björn Kuipers van het kaatsen, Hendrik Sweering voor deze wedstrijd aangesteld, maar dit mocht allemaal niet baten. Er hebben zich in totaal maar 13  kaatsers aangemeld en dit is te weinig om een wedstrijd te organiseren. Waarschijnlijk zijn de meeste junioren op de zaterdag in mei nog op het voetbalveld te vinden.
Dit was onze enige KNKB wedstrijd van het seizoen. De laatste jaren kwam de 50+ categorie standaard in grote getale langs en gingen ze met tassen vol met vlees weer weg, maar de KNKB heeft de organisatie van deze partij aan een andere vereniging gegund.
Hopelijk kunnen wij volgend seizoen weer een mooie partij organiseren, zodat wij het kaatsen in “Gaasterland” weer op de kaart kunnen zetten.