Ledenparticipatie t.b.v. het nieuwe clubgebouw

Evenementgegevens

• Datum:
  • Categorieën:

Beste Kaatsvrienden,

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan ons nieuwe clubgebouw. Er zijn diverse leden die zich aangemeld hebben om als vrijwilliger een steentje bij te dragen aan de bouw van het gebouw en kunnen bijna niet wachten om te beginnen.
Wij staan nog wel voor een financiële uitdaging. Wij hebben een groot bedrag aan subsidietoezeggingen, maar hebben ook een aantal tegenslagen moeten verwerken. Dit heeft als resultaat dat wij nu toe zijn aan onze financiële reserves.
Wij vinden het als bestuur niet verantwoord om alle reserves op te maken zijn daarom op zoek naar een andere vorm van financiering.
Dit willen wij doen middels ledenobligaties.

Hoe werkt dit?
Net zoals bij de aanschaf van ons “oude” gebouw willen wij aan ieder lid vragen om één of meerdere obligaties van €100,- te kopen. Bij aankoop van een obligatie ontvang je een certificaat. Vanaf 2023 willen we dan door middel van loting tijdens de jaarvergadering stapsgewijs de deelname aan de leden terugbetalen. Precies zoals dat 30 jaar geleden ook gelukt is.

Waarom op deze manier?
De kaatsvereniging is van ons allemaal. De club, de vrijwilligers en de sporters hebben baat bij een functioneel gebouw. Wij streven er naar om op deze manier een bedrag van €10.000 euro binnen te halen. Hier kunnen we samen voor zorgen en iedereen kan op zijn of haar eigen financiële mogelijkheden instappen. Je kunt dit doen door onderstaand formulier in te vullen:

Ik ben bereid om te participeren in de realisatie van het nieuwe clubgebouw. De vereniging kan voor mij certificaten klaarmaken.
    De rekening van dit bedrag kan gemaild worden naar