Eerste kransen voor partuur Hofstee

De traditionele opening van het kaatsseizoen was voor de senioren ook dit jaar weer de Meinsma partij. Deze door de plaatselijke bakker gesponsorde wedstrijd werd dit jaar gehouden op de laatste dag van mei. Op de bloedhete dag, liep de wedstrijd flink uit. Alleen door de finale te laten beginnen op een 3-3 stand was het mogelijk om voor zonsondergang de prijswinnaars te kunnen huldigen.

De eerste prijs ging naar het partuur van Pieter Hofstee, Sabine Bonnema en Gerben Jelke Gerbrandy. Dat drietal rekende in de finale af met Michel Dölle, Abe Ringnalda en Stefan Hendriks. De troostfinale werd gewonnen door René Anema en Sipke Wester, die Christiaan Draaijer, Leendert Louwsma en Siep Berkepas verwezen naar de vierde plaats.

Klik hier voor meer foto’s